Wednesday, December 5, 2012

Ζέτα Μακρυπούλια: Πως έχασε τα κιλά της και πως τα διατηρεί;


Η Ζέτα Μακρυπούλια έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Shape και μίλησε για τη δίαιτα που ακολούθησε, τα κιλά που έχασε και πόσο την έχει βοηθήσει το Pilates!
 
Για το πρώτο πράγμα που σκέφτεται όταν ακούει τις λέξεις «βάρος» ή «κιλά», δήλωσε: «Πρόβλημα, αυτή είναι η πρώτη λέξη. Αν και θαυμάζω πάρα πολύ τις γυναίκες που τα περιττά κιλά τους δεν τις περιορίζουν στην επιλογή των ρούχων, εγώ δεν είμαι μία από αυτές. Με ενοχλεί στο σώμα μου να «πετάγονται» παχάκια. Κι επειδή επίσης δεν ανήκω πια στην κατηγορία των γυναικών που μπορούν να τρώνε ό,τι και όσο θέλουν χωρίς να παχαίνουν, ξέρω ότι στο εξής δε θα μπορώ ποτέ να έχω χαλαρή σχέση με το φαγητό. Αν αφεθώ να τρώω χωρίς να προσέχω, θα παχύνω. Δεν είναι καμιά φοβερή καταστροφή, είναι όμως ένα πρόβλημα».
 
Για την αλλαγή στο βάρος της από την εποχή του Πάρα πέντε με την εποχή του Dancing with the Stars, είπε: «Ακόμα και στη σειρά "Πάρα πέντε" η αλήθεια είναι πως δε θεωρούσα ότι είχα πρόβλημα με τα κιλά μου. Με είχα συνηθίσει έτσι. Ένιωθα ότι έπρεπε να προσέξω λίγο το βάρος μου γιατί είχα αφεθεί, αλλά μέχρις εκεί. Γι' αυτό όταν ξεκίνησα διατροφή, είχα πει ότι ήθελα να χάσω το πολύ 5 κιλά. Είδα ότι άντεχα στο πρόγραμμα, δε με καταπίεζε, μου άρεσε το αποτέλεσμα και το συνέχιζα. Ήταν και μια περίοδος της ζωής μου που είχα περισσότερο ελεύθερο χρόνο – πράγμα που μου επέτρεπε να ασχολούμαι πιο πολύ με την ποιότητα της διατροφής μου και να μπορώ να τηρώ τη συχνότητα των γευμάτων, ενώ είχα και χρόνο να γυμνάζομαι. Το ότι τελικά τα κιλά έγιναν 11 μέσα σε 1 χρόνο προέκυψε μόνο του».
 
Για τον ασφαλή ρυθμό απώλειας των κιλών και αν ήταν στερητικό το πρόγραμμα, εξήγησε: «Μόνο στερητικό δεν ήταν το πρόγραμμα. Υπήρχαν φορές που νόμιζα ότι έτρωγα συνέχεια. Με βοήθησε βέβαια πολύ ο διαιτολόγος μου, ο Γιώργος Λέων. Κάναμε διάφορες εξετάσεις πριν καταλήξουμε σε διαιτολόγιο, αλλάζαμε τροφές για να μη βαριέμαι και γι' αυτό μου φάνηκε τόσο εύκολο να το κάνω. Έτρωγα συχνά μικρά γεύματα. Κάθε 3 ώρες ο οργανισμός θέλει κάτι να τρως για να μένει δραστήριος και ο μεταβολισμός. Όχι, βέβαια, πίτσα κάθε 3 ώρες. Ένα τοστ, ένα φρούτο, μία σαλάτα, μία μπάρα δημητριακών, ένα μικρό γεύμα...»
 
Για το πρόβλημα νευρικής ανορεξίας που μίλησαν κάποιοι, σημείωσε: «Δεν υπήρξε τέτοιο πρόβλημα. Όταν έχασα αυτά τα κιλά και είδα τον εαυτό μου στο «Ζητείται ψεύτης», σκέφτηκα ότι ίσως το είχα παρακάνει. Ωστόσο, μου άρεσα περισσότερο. Τα ρούχα στέκονταν καλύτερα πάνω μου, το πρόσωπό μου απόκτησε γωνίες, έγινε πιο γυναικείο».
 
Για το αν από τότε διατηρεί σταθερό το βάρος της, συμπλήρωσε:  «Από τα 11 επέστρεψαν τα 5 και από τότε έχω αυξομειώσεις μέχρι 1-2 κιλά».
Για το αν έχει κάνει δίαιτες στο παρελθόν, πρόσθεσε: «Ναι, γιατί υπήρξε μια περίοδος στη ζωή μου που έτρωγα και πολύ απρόσεχτα και πάρα πολύ και νομίζω ότι αυτό το πλήρωσα μετά. Αυτό έγινε μετά τα 25. Μέχρι τότε ήμουν πάρα πολύ αδύνατη. Κατά καιρούς επιχειρούσα να χάσω βάρος. Στις δίαιτες κατάφερνα να μείνω συνεπής για 1-2 μήνες περίπου και όταν σταματούσα, έπαιρνα ξανά τα κιλά».
 
Για το πώς τώρα καταφέρνει να διατηρείται λεπτή, αποκαλύπτει: «Ξέρω πια τι σημαίνει σωστή διατροφή, αν και δεν την ακολουθώ πιστά. Τρώω, για παράδειγμα, τρεις φορές την ημέρα και όχι μόνο το βράδυ. Και τώρα υπάρχουν ημέρες που τρώω εντελώς απρόσεχτα και άλλες που αποφεύγω τα ζυμαρικά, επιλέγω συχνότερα κοτόπουλο και γαλοπούλα με ρύζι και πολλές σαλάτες».
 
Για το αν βοηθά η άσκηση, αναφέρει: «Η άσκηση υπήρξε στη ζωή μου από πολύ μικρή. Συνήθως πήγαινα γυμναστήριο. Μετά θυμάμαι ότι η Power yoga ήταν ένα πρόγραμμα που μου είχε ταιριάξει πάρα πολύ. Τα τελευταία 3 χρόνια κάνω Pilates τρεις φορές την εβδομάδα. Έχει βοηθήσει πάρα πολύ το σώμα μου».

Πηγή : http://www.myworld.gr

No comments:

Post a Comment