Sunday, March 3, 2013

Γίνε αδύνατη σαν τη Ζέτα Μακρυπούλια! Ναι μπορείς.

Η παρουσιάστρια του «Dancing with the stars», Ζέτα Μακρυπούλια μίλησε στο SHAPE κι αποκάλυψε τα μυστικά αδυνατίσματός της. Πάρε ιδέες. 

 H Zέτα και η άσκηση

Η Ζέτα και η απώλεια βάρους
Το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι όταν ακούς τις λέξεις «βάρος» ή «κιλά».

«Πρόβλημα, αυτή είναι η πρώτη λέξη. Αν και θαυμάζω πάρα πολύ τις γυναίκες που τα περιττά κιλά τους δεν τις περιορίζουν στην επιλογή των ρούχων, εγώ δεν είμαι μία από αυτές. Με ενοχλεί στο σώμα μου να “πετάγονται” παχάκια. Κι επειδή επίσης δεν ανήκω πια στην κατηγορία των γυναικών που μπορούν να τρώνε ό,τι και όσο θέλουν χωρίς να παχαίνουν, ξέρω ότι στο εξής δε θα μπορώ ποτέ να έχω χαλαρή σχέση με το φαγητό. Αν αφεθώ να τρώω χωρίς να προσέχω, θα παχύνω. Και παρόλο που ξέρω ότι αυτό δεν είναι καμια φοβερή καταστροφή, είναι ένα πρόβλημα».

Εμείς παρατηρήσαμε μεγάλη αλλαγή στο βάρος σου μετά το Πάρα πέντε, όταν σε είδαμε στο Dancing with the Stars. Πώς προέκυψε αυτή η μεγάλη απώλεια βάρους;

«Ακόμα και στο Πάρα πέντε η αλήθεια είναι πως δε θεωρούσα ότι είχα πρόβλημα με τα κιλά μου. Με είχα συνηθίσει έτσι. Είχα στο νου μου να προσέξω λίγο το βάρος μου γιατί είχα αφεθεί, αλλά μέχρις εκεί. Γι' αυτό όταν ξεκίνησα διατροφή, είχα πει ότι ήθελα να χάσω το πολύ 5 κιλά. Το ότι τελικά έγιναν 11 προέκυψε μόνο του. Είδα ότι άντεχα στη διατροφή, δε με καταπίεζε, μου άρεσε το αποτέλεσμα και το συνέχιζα. Ήταν και μια περίοδος της ζωής μου που είχα περισσότερο ελεύθερο χρόνο – πράγμα που μου επέτρεπε να ασχολούμαι πιο πολύ με την ποιότητα της διατροφής μου και να μπορώ να τηρώ τη συχνότητα των γευμάτων, ενώ είχα και χρόνο να γυμνάζομαι. Με αυτά τα δεδομένα έχασα τα 11 κιλά σε 1 χρόνο».

 H Zέτα και η ανορεξία

Ασφαλής ρυθμός απώλειας. Να υποθέσω ότι δεν ακολούθησες κάποιο στερητικό πρόγραμμα διατροφής;

«Η διατροφή που ακολούθησα μόνο στερητική δεν ήταν. Υπήρχαν φορές που σκεφτόμουν ότι δεν μπορώ να τρώω συνεχώς. Με βοήθησε βέβαια πολύ ο διαιτολόγος μου, ο Γιώργος Λέων. Κάναμε διάφορες εξετάσεις πριν καταλήξουμε σε διαιτολόγιο, αλλάζαμε τροφές για να μη βαριέμαι και γι' αυτό μου φάνηκε τόσο εύκολο να το κάνω. Έτρωγα συχνά μικρά γεύματα. Κάθε 3 ώρες ο οργανισμός θέλει κάτι να τρως για να μένει δραστήριος και ο μεταβολισμός. Όχι, βέβαια, πίτσα κάθε 3 ώρες. Ένα τοστ, ένα φρούτο, μία σαλάτα, μία μπάρα δημητριακών, ένα μικρό γεύμα...»

Η διαφορά ήταν έντονη και κάποιοι μίλησαν για πρόβλημα νευρικής ανορεξίας...

«Δεν υπήρξε τέτοιο πρόβλημα. Όταν έχασα αυτά τα κιλά και είδα τον εαυτό μου στο Ζητείται ψεύτης, σκέφτηκα ότι ίσως το είχα παρακάνει. Ωστόσο, μου άρεσα περισσότερο. Τα ρούχα στέκονταν καλύτερα πάνω μου, το πρόσωπό μου απόκτησε γωνίες, έγινε πιο γυναικείο».

 H Zέτα και η διατήρηση βάρους

Από τότε διατηρείς σταθερό αυτό το βάρος;

«Από τα 11 επέστρεψαν τα 5 και από τότε έχω αυξομειώσεις μέχρι 1-2 κιλά».

Είχες κάνει δίαιτες στο παρελθόν;

«Ναι, γιατί υπήρξε μια περίοδος στη ζωή μου που έτρωγα και πολύ απρόσεχτα και πάρα πολύ και νομίζω ότι αυτό το πλήρωσα μετά. Αυτό έγινε μετά τα 25. Μέχρι τότε ήμουν πάρα πολύ αδύνατη. Κατά καιρούς επιχειρούσα να χάσω βάρος. Συνήθως κατάφερνα να μείνω συνεπής για 2 μήνες περίπου και όταν σταματούσα, έπαιρνα ξανά τα κιλά».

Είσαι από τις γυναίκες-θύματα του emotional eating;

«Δεν αποκλείεται. Έχω παρατηρήσει ότι όταν το πρόγραμμά μου είναι πολύ πιεσμένο πρόγραμμα, το φαγητό γίνεται απόλαυση –σαν να είναι το μόνο που μπορώ να προσφέρω στον εαυτό μου–, οπότε δε με νοιάζει πόσες θερμίδες και λιπαρά έχει. Επίσης, όταν είμαι σε νευρικότητα ή υπάρχει κάτι που δε με ικανοποιεί –που όμως αργώ να το συνειδητοποιήσω–, τότε ναι, τρώω περισσότερο και ασυναίσθητα. Το καλό είναι ότι όταν είμαι στενοχωρημένη ή πολύ χαρούμενη, η όρεξή μου κόβεται».

 H Zέτα και η άσκηση

Τώρα πώς καταφέρνεις και διατηρείσαι λεπτή;

«Ξέρω πια τι σημαίνει σωστή διατροφή. Δε σημαίνει ότι ακολουθώ απόλυτα τις αρχές της. Τρώω, για παράδειγμα, τρεις φορές την ημέρα και όχι μόνο το βράδυ. Και τώρα υπάρχουν ημέρες που τρώω εντελώς απρόσεχτα και άλλες που αποφεύγω τα ζυμαρικά, επιλέγω συχνότερα κοτόπουλο και γαλοπούλα με ρύζι και πολλές σαλάτες. Έτσι, καταφέρνω να διατηρούμαι για να μη χρειαστεί να ξαναμπώ στη διαδικασία να χάσω 10 κιλά».

Η άσκηση σε βοηθά;

«Η άσκηση υπήρξε στη ζωή μου από πολύ μικρή. Συνήθως πήγαινα γυμναστήριο. Μετά θυμάμαι ότι η Power yoga ήταν ένα πρόγραμμα που μου είχε ταιριάξει πάρα πολύ. Τα τελευταία 3 χρόνια κάνω Pilates τρεις φορές την εβδομάδα. Έχει βοηθήσει πάρα πολύ το σώμα μου».

 H Zέτα και ο χορός

Μετά το Dancing with the Stars δε σκέφτηκες να δοκιμάσεις το χορό;

«Εννοείται και μάλιστα με ένα φίλο μου έχουμε αποφασίσει να ξεκινήσουμε να κάνουμε ελεύθερο χορό μία με δύο φορές την εβδομάδα. Πάντως, η zumba, που δοκίμασα, δεν ήταν τελικά για εμένα».

Πώς αλλιώς φροντίζεις το σώμα σου;

Δε νομίζω ότι κάνω πολλά πράγματα. Δίνω σημασία στην ενυδάτωση μετά το μπάνιο και υποκύπτω στο υπέροχο μασάζ της αισθητικού μου. Η Θεανώ Μπέλλα είναι πραγματικά πολύ καλή στη δουλειά της. Έχει... εκατομμύρια μπουκαλάκια με αιθέρια έλαια και φτιάχνει μόνη της όλες τις συνταγές για τις θεραπείες που χρησιμοποιεί. Εγώ κάνω λεμφικό μασάζ κατά της κατακράτησης με κάποια άλατα και πιο αραιά κάποιες περιποιήσεις προσώπου. Νιώθω πολύ όμορφα γιατί μου δημιουργούν ευεξία, αλλά βλέπω και αποτελέσματα».

Πηγή :http://www.shape.gr

No comments:

Post a Comment